تیم واترپلو نوجوانان کرمانشاه به مقام قهرمانی رقابتهای واترپلو قهرمانی کشور دست یافت.به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی هیات شنای ، این مسابقات از روز یکشنبه هفته جاری در ارومیه آغاز شد که تیم کرمانشاه با عبور از سد شش تیم در نهایت به مرحله فینال صعود کرد.تیم کرمانشاه در آغاز این رقابتها با نتیجه 10 بر یک ارومیه را برد، سپس 9 بر 1 یزد را شکست داد و در سومین دیدار خود موفق به شکست 8 بر 3 تیم زنجان شد.در ادامه تیم کهگیلویه و بویراحمد 9 بر 2 مغلوب تیم کرمانشاه شد و فارس نیز 10 بر 2 در مقابل این تیم تن به شکست داد.این تیم در مرحله نیمه نهایی اصفهان را 7 بر 5 پشت سر گذاشت و به همراه تیم تهران به مرحله فینال صعود کرد.تیم واترپلو نوجوانان  در دیدار فینال موفق شد تهران را با نتیجه 4 بر 2 شکست و عنوان قهرمانی را بدست آورد.