راه اندازی لیگ کشتی استان

نشست مسوولین هیات کشتی استان و شهرستان کرمانشاه با محمد حسن محبی مدیرتیمهای کشتی و جمعی از مربیان کشتی برگزار شد.به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان کرمانشاه به نقل از هیات کشتی در این نشست که صبح روز سه شنبه ۲۵مردادماه درمحل هیات کشتی استان برگزارشد  حاضرین پیرامون برنامه های پیش روی کشتی استان و راههای ارتقاء کشتی به بحث وگفتگوپرداختند. لزوم تشکیل کمیته های مختلف ردههای سنی ، کمیته مربیان وبرگزاری هرچه بهترمسابقات انتخابی استان ، برگزاری دیدارهای مختلف دوستانه با استانهای دیگر، راه اندازی لیگ های استانی و تشکیل اردوهای تدارکاتی جهت تیم های منتخب استان از جمله مواردی بود که در این نشست در خصوص آن بحث و تبادل نظر شد.

مراسم استقبال از 2 کوهنورد کرمانشاهی

2 کوهنورد شایسته کرمانشاهی که موفق به صعود به قله 8068 متری گاشربروم 2 شدند روز جمعه صبح 28 مرداد ماه وارد کرمانشاه خواهند شد.به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان کرمانشاه،رضا بهادرانی و صحبت بهادرانی برادران کوهنورد کرمانشاهی هستند که موفق به فتح یکی از مرتفع ترین قلل جهان شده اند قرار است روز جمعه-فردا- راس ساعت 11 صبح وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شوند.لازم به ذکر است،گاشربروم ۲ (به آن K4 هم می‌گویند) سیزدهمین کوه مرتفع در سطح خشکی‌های زمین شناخته می‌شود، که در منطقه گیلگیت از ایالت بالیستان کشور پاکستان واقع شده‌است و در نزدیکی مرز چین قرار دارد. گاشربروم ۲ سومین کوه مرتفع منطقه گاشربروم در رشته کوه قراقروم می‌باشد.گاشربروم ۲ را نخستین بار یک گروه اتریشی شامل یوزف لارش، فیتز موراوج و هانس ویلنپارت در تاریخ ۷ ژوئیه ۱۹۵۶ صعود کرد

عملیات اجرایی استخرسرپوشیده سرپل ذهاب در دست اقدام است

عملیات احداث استخرسرپوشیده شهرستان سرپل ذهاب با اعتباري بالغ بر شش ميليارد و 600 ميليون ريال با 20 درصد پيشرفت فيزيكي در حال ساخت است. به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان کرمانشاه،میرزا مراد پیرو فرماندار سرپل ذهاب با اعلام این مطلب افزود: كار تكميل مجتمع ورزشي هم با اعتبار يك ميليارد و 600 ميليون ريال با 30 درصد پيشرفت فيزيكي در دست اقدام مي باشد كه شامل محوطه سازي ،پاركينگ ،فضاي سبز و...است. فرماندار سرپل ذهاب از فعاليت روزانه دو هزار نفر ورزشكار زن و مرد در سالن هاي ورزشي اداره تربيت بدني اين شهرستان و استفاده از امكانات موجود در آنها خبر داد. ميرزا مراد پيرو افزود: سرانه فضاي ورزشي در شهرستان سرپلذهاب 80 سانتيمتراست که این میزان از سرانه کشوری بالاتر است. وي به وضعيت فضاهاي ورزشي سرپل ذهاب اشاره كرد و بيان داشت: اكنون سرپل ذهاب داراي يك زمين چمن فوتبال و هفت سالن ورزشي براي استفاده ورزشكاران و جوانان اين شهر با جمعيتي بالغ بر 90 هزار نفر است . پیرو  افزود:همچنين در توزيع بودجه سال 90 به ورزش شهرستان توجه ويژه اي شده كه مي توان به اختصاص هفت ميليارد و 620 ميليون ريال اشاره كرد.

حضور برادران محبی رونق خاصی به کشتی کرمانشاه خواهد داد

همزمان باآغاز بکاربرادران محبی درسالن شهیدعباس رضایی وآموزش قهرمانان ومستعدین کشتی تحت نظراین دوقهرمان نام آورکرمانشاهی ، رئیس ودبیرهیات کشتی کرمانشاه عصرروزچهارشنبه ۱۹مردادماه باحضوردرسالن شهیدعباس رضایی ضمن خیرمقدم به این دومربی ارزنده شروع تایم تمرینی آنان را موجب رونق کشتی کرمانشاه دانستند. محمدهیچی رئیس هیات کشتی استان دراین خصوص گفت: حضورقهرمانان وپیشکسوتانی همچون برادران محبی درکنارکشتی کرمانشاه موجب رشد وشکوفایی کشتی وایجادانگیزه برای کشتی گیران خواهد بود. هیچی افزود: کشتی کرمانشاه نیازمند حمایت بیشتر پیشکسوتان وقهرمانان صاحب نام گذشته است تابتوان از تجربیات ارزنده آنان درجهت ارتقاء کشتی استفاده نمود، چراکه پیشرفت کشتی درکرمانشاه نیازمند تعامل همه جانبه تمامی عزیزانی است که بنحوی می توانند به کشتی کمک کنند. وی همدلی وهمکاری همه پیشکسوتان، قهرمانان ومربیان کرمانشاهی را عامل موفقیت هرچه بیشترکشتی کرمانشاه دانست وافزود: این هیات  درسایه حمایت های اداره کل تربیت بدنی وهمکاری سایرعزیزان دلسوزکشتی، روند روبه رشدی را ادامه خواهد داد.

حضور 3 اسکیت باز کرمانشاهی در اردوی تیم ملی

آخرین اردوی تیم ملی اسکیت قبل از اعزام به رقابتهای جهانی کره  با حضور 3 کرمانشاهی از 15 مرداد تا دوم شهریورماه در تهران در حال برگزاری است. به گزارش روابط عمومی هیئت اسکیت استان کرمانشاه به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، این اردو در محل آکادمی اسکیت مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شده است. نفرات دعوت شده در بخش بانوان 13 نفر هستند که به این شرح است:

نیلوفر مردانی از تهران – فرناز کوه شکاف از کرمانشاه – یکتا محسنی از تهران – شقایق امامی از البرز – مریم مراوده از البرز – زهرا مظفری از بوشهر – الهام مدیر دهقان از تهران – نگین دادخواه از تهران – فتانه رضوانی راد از خراسان رضوی – ماهرخ پدری از تهران – سمیه فرخ نژاد از تهران – درسا میرزابیگی از کرمانشاه – مریم اطراقچی از استان اصفهان.

همچنین در بخش پسران این نفرات به اردوی تیم ملی دعوت شدند:فرشید شایان از مرکزی – شایان صباغ از البرز – امیر کوهکن از البرز – حسین منشیدی از البرز – صالح رشیدی از اصفهان – محمد واعظی از تهران – فرزاد مرادی از کرمانشاه – محمد صالحی از مرکزی – پوریا قاسم پور از اصفهان – علی دلاوری از البرز و محمدرضا ابراهیمی از استان اصفهان

کرمانشاه میزبان دور رفت مسابقات لیگ دسته 2 سپك تاكرا کشور شد

با توجه به مذاکرات انجام شده مقرر شد استان کرمانشاه میزبان مسابقات لیگ دسته 2 سپك تاكرا کشور که برای نخستین بار و در 2 بخش دبل و رگو برگزار میگردد باشد . به گزارش روابط عمومي اداره كل تربيت بدني استان كرمانشاه؛ اين مسابقات از روز جمعه 11 شهریور ماه به مدت سه روز در مجموعه ورزشي حضرت امام خميني (ره) استان كرمانشاه برگزار خواهد شد. برپايه اين گزارش؛ برای شرکت در این مسابقات تاکنون 12 تیم اعلام آمادگی نموده اند.

پنج ورزشکار ناشنوای کرمانشاهی به اردوی تیم های ملی دعوت شدند

پنج تن از ورزشکاران کرمانشاه به اردوهای مختلف تیمهای ملی ناشنوایان جمهوری اسلامی ایران دعوت شدند.این ورزشکاران در رشته های جودو، تکواندو و فوتسال به اردو دعوت شده اند.مهرداد صیدی، احسان زارع و دانیال پورچمنی در رشته جودو، بهنام صالحی در رشته تکواندو و ساسان گومه در رشته فوتسال دعوت شدگان به اردوهای ملی هستند. پیش از این نیز 9 کشتی گیر و دو نفر در رشته پینگ پنگ بانوان به اردوهای تیم های ملی ناشنوایان دعوت شده اند.

اردوي آمادگي تيم قايقراني استان در سد شهداء سنقر در حال برگزاري است

با هدف ارتقاء سطح آمادگي تيم قايقراني استان براي حضور در مسابقات كشوري، اردوي آمادگي تيم قايقراني استان در سد شهداء سنقر در حال برگزاري است. به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان کرمانشاه،اين اردو به مدت 20 روز از تاريخ سيزدهم مرداد ماه با حضور هشت قايقران كه سه نفر از آنها خانم هستند، شروع شده است. در اين اردوي آمادگي از سرابی مربي تيم ملي قايقراني ايران براي آموزش ورزشكاران استفاده شده است. وجود آب و هواي خنك در اين فصل از سال و وسعت مناسب درياچه سد شهداء سنقر و ساير امكانات مناسب دليل انتخاب اين منطقه براي اردوي آمادگي تیمهای مختلف و حتی ملی است.

آغاز تایم تمرینی برادران محبی درسالن شهیدعباس رضایی

برادران محبی تمرینات شاگردان خود را در یک تایم در سالن شهید عباس رضایی آغاز کردند. به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان کرمانشاه به نقل از هیات کشتی استان ، روز چهارشنبه (۱۳۹۰/۵/۱۹)محمدحسین محبی و محمد حسن محبی از کشتی گیران مطرح ، پیشکسوت و نام آشنای ایران تمرینات شاگردان خود را دریک تایم درسالن شهید عباس رضایی  کرمانشاه طی مراسمی با حضور داوران ، مسئولین هیات وکشتی گیران آغاز کردند .این تمرینات در روزهای زوج و درساعات ۱۷ تا۱۹ خواهد بود.انتقال دانش و تجربیات ارزشمند برادران محبی به نسل نوپای کشتی استان می تواند کشتی کرمانشاه را بیش از پیش در مسیر افتخار قرار دهد.

اخبار دوچرخه سواری استان کرمانشاه

تیم دوچرخه سواری شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمانشاه در رقابتهای دسته یک کشور که 18 لغایت 20 مردادماه در تهران برگزار شد،موفق به کسب 3 مدال نقره و یک مدال برنز شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان کرمانشاه به نقل از هیات دوچرخه سواری،در این رقابتها مجید  ربیعی،بهروز سطوتی و محسن خزایی مدال نقره و محسن خزایی مدال برنز کسب نمود. تیم شهرکهای صنعتی کرمانشاه تاکنون در پایان دو مرحله لیگ 4 مدال نقره و 2 مدال برنز کسب نموده است. همچنین در یکدوره کلاس بین المللی مربیگری کوهستان و BMX در رشته دوچرخه سواری، خانم لیدا غوره دان از کرمانشاه موفق به اخذ مدرک بین المللی مربیگری شد. این دوره آموزشی زیر نظر مربی هلندی و مدرس رسمی فدراسیون جهانی برگزار شد. همچنین نامبرده در بخش ANTIDOPING نیز به عنوان برتر دست یافت و رسما به عضویت مربیان رشته BMX در سازمان جهانی UCI در آمد.

سومین هفته لیگ شطرنج استان کرمانشاه برگزار شد

سومین هفته لیگ شطرنج استان کرمانشاه یادواره زنده یاد جواد گل افروزی در کرمانشاه برگزار شد.به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان کرمانشاه به نقل از هیات شطرنج،در این رقابتها که 21 مرداد ماه در خانه شطرنج برگزار شد،نتایج زیر بدست آمد.

استانداری 5/2 پرسپولیس 5/1

سومین هفته لیگ شطرنج استان کرمانشاه یادواره زنده یاد جواد گل افروزی در کرمانشاه برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان کرمانشاه به نقل از هیات شطرنج،در این رقابتها که 21 مرداد ماه در خانه شطرنج برگزار شد،نتایج زیر بدست آمد.

استانداری 5/2 پرسپولیس 5/1

اطلس 2 شهرستان صحنه 2

آموزش و پرورش 5/0 اندیشمندان اسلام آبادغرب5/3

تهران آرا3 فرزین یک

بیستون 2 فردوسی 2

کنگاور 2 آچمز 2

امید کرمانشاه صفر اسلام آبادغرب4

زاگرس 5/1 هرسین 5/2

سیمان غرب 2 راوک 2

برگزاری رقابتهای جام رمضان در تربیت بدنی سپاه نبی اکرم(ص)

مناسبت ماه مبارک رمضان،رقابتهای ورزشی جام رمضان در 4 رشته زیر نظر تربیت بدنی سپاه نبی اکرم(ص)برگزار می گردد. به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان کرمانشاه،سرهنگ آرایشی معاونت تربیت بدنی سپاه نبی اکرم(ص)در گفتگویی با اظهار این مطلب،گفت:این رقابتها به منظور ایجاد فضای نشاط و شادابی بیشتر و تندرستی بسیجیان و کارکنان سپاه در ماه مبارک رمضان برنامه ریزی شده اند. وی افزود:این رقابتها در رشته های فوتسال،والیبال،تنیس روی میز و تیراندازی به شرح زیر برگزار می گردند. مسابقات فوتسال در تمامی رده ها سپاه شامل 16 ناحیه و در قالب 16 تیم و با حضور بسیجیان تمامی پایگاهها و حوزه های مقاومت،مسابقات والیبال و تنیس روی میز و تیراندازی در سطح 14 ناحیه و در قالب 14 تیم ویژه خواهران بسیجی حوزه ها و پایگاههای مقاومت،مسابقات فوتسال کارکنان ستاد سپاه و حوزه های تحت امردر قالب یک جام برای کارکنان با حضور 16 تیم از رده ها

دومین مرحله رقابتهای لیگ دسته یک کورسی

تیم  دوچرخه سواری کرمانشاه در ماده تیمی اسپرینت رقابتهای لیگ دسته یک کورسی کشور در جایگاه دوم کشور ایستاد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری؛دومین دوره از رقابتهای لیگ دسته یک کورسی آقایان در مواد پیست از 18 الی 20 مردادماه در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی برگزارشد. در سومین و آخرین روز از این رقابتها، رکابزنان در 4 ماده با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان؛ در ماده کایرین: رضا سالاری از تیم مس کرمان، امیر خدیوی از نیروی زمینی ارتش و محسن خضرائی از تیم کرمانشاه به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند. همچنین در ماده تیمی اسپرینت: تیم مس کرمان با زمان 1 دقیقه و 5 ثانیه و 92 صدم ثانیه اول شد، تیم کرمانشاه با زمان 1 دقیقه و 8 ثانیه و 62 صدم ثانیه و تیم پارسای تهران با زمان 1 دقیقه و 9 ثانیه و 47 صدم ثانیه به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند. در ماده 4 هزار متر انفرادی اومنیوم : نعیم داد ستد چی از تیم آب معدنی پانا اردبیل با زمان 5 دقیقه و 6 ثانیه و 47 صدم ثانیه، مهدی صالحی از تیم کرمانشاه با زمان 5 دقیقه و 7 ثانیه و 68 صدم ثانیه و مهیار کرمی نژاد از تیم مس کرمان با زمان 5 دقیقه و 15 ثانیه به ترتیب رده های برتر این ماده را کسب کردند. این دوره از رقابتها با حضور96 رکابزن در قالب 13 تیم باشگاهی ( پاسارگاد تهران، صنعت مس کرمان، آذربایجان غربی، خرم آباد، ایساتیس یزد، ساری، شهرک های صنعتی کرمانشاه، خراسان رضوی، پارسای تهران، پدافند هوائی، نیروی زمینی، آب معدنی پانا اردبیل و سهند آنیل) برگزار شد.

ورزشکاران کرمانشاه به 3 مدال برنز دست یافتند.

تیم کشتی لوچو کرمانشاه در رقابتهای روستایی و عشایری کشور،با کسب 3 مدال برنز به کار خود پایان داد.به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان کرمانشاه،رقابتهای کشتی روستایی و عشایری کشور(لوچو) برگزار شد و تیم کرمانشاه در این رقابتها در اوزان55 تا 65،75 تا 85 و به اضافه 95 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.مدالهای تیم کرمانشاه را در این رقابتها به ترتیب اوزان اعلام شده،حامد بهرامی،سعید بیاتی و محسن عبدالملکی کسب کردند. این پیکارها به میزبانی استان مازندران برگزار شد.

رقابتهای جودو مردان کشور

تیم جودو بزگسالان کرمانشاه در رقابتهای قهرمانی کشور موفق به کسب 3 مدال نقره شد. به گزارش روابط عممی اداره کل تربیت بدنی استان کرمانشاه به نقل از هیات جودو،آقایان عرفان محبی در وزن منفی 73،کامبیز کوتی در منفی 90 و امیر ملکی در 100 کیلوگرم موفق به کسب 3 مدال نقره برای کرمانشاه شدند. صارمی رییس هیات جودو استان در خصوص رقابت های وزن منفی 73 اظهارد داشت:اشتباهات داوری و عدم ثبت امتیازات محبی در فینال این وزن،کرمانشاه را از کسب مدال طلا در این رقابتها محروم کرد. شایان ذکر است این رقابته طی روزهای 22 و 23 تیرماه به میزبانی استان تهران برگزار شد. سرمربی تیم اعزامی کرمانشاه در این رقابتها بر عهده سهیل بنایی بود. همچنین در رقابتهای جودو بانوان کشور در رده جوانان،تیم اعزامی کرمانشاه موفق به کسب یک مدال طلا،و یک برنز شد. بنابر این گزارش در این رقابتها که به میزبانی شهرستان نهاوند از توابع استان همدان برگزار شد،خانم نسیم عبادی در وزن مثبت78 کیلو موفق به کسب مدال طلا شد. در وزن منفی 45 نیز آیدا مرادی دیگر ورزشکار کرمانشاهی موفق به کسب مدال برنر گردید.سرمربی این تیم را روشنک دولتشاهی بر عهده داشت.

كرمانشاه قهرمان پيكارهاي فول كنتاكت كشورشد

تيم كرمانشاه در رقابتهاي رزمي فول كنتاكت كيك بوكسينگ قهرماني كشور در سه رده سني در سكوي اول ايستاد.  اين پيكارها كه با شركت 18 تيم و رقابت 260 رزمي كار در سالن ورزشي غدير سمنان جريان داشت جمعه شب با شناخت تيمها و افراد برتر در رده هاي سني نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سمنان پايان يافت. در رده نوجوانان كرمانشاه در سكوي اول ايستاد و تيمهاي يزد و تهران دوم و سوم شدند. در قسمت انفرادي اين مسابقات پژمان نجفي از كرمانشاه، علي حسن بيگي از كرمانشاه، پوريا نجفي از كرمانشاه، محمد شغالايي از يزد، علي زارانچي از تهران، ياسين مرادي از كرمانشاه، مجتبي كريمي از يزد، امير حسين گودرزي از تهران، محمد زاده گرمي از البرز و امير حسين كريمي از كرمانشاه در سكوي اول ايستادند. در رقابتهاي رده جوانان نيز پس از كرمانشاه تيمهاي اردبيل و يزد دوم و سوم شدند. در اين رده نيز محمدجعفر ضيغمي از خوزستان، اميد نجفي از كرمانشاه، امير حسين رجبياني از يزد، آدين مرتضي پور از مازندران، وهاب رستمي از كرمانشاه، ميثم باكو از كرمانشاه، سجاد كرمي از اردبيل، مهدي بيجان از آذربايجان شرقي و سعيد كرد از البرز عنوان اول را به خود اختصاص دادند. همچنين در رده سني بزرگسالان كرمانشاه عنوان اول را كسب كرد و تيمهاي قزوين و سمنان دوم و سوم شدند. در اين رده محسن نصرتي از اردبيل، پوريا پارسيان آرا از تهران، سعيد نورالهي از كرمانشاه، مهدي نجاري از سمنان، كامبيز عبدالهي از قزوين، نيكنام حق پرست از مازندران، حميد رضا قاجار از قزوين و اشكان اعلايان از آذربايجان شرقي عنوان برتر را كسب كردند.

کلاس بازآموزی داوران بسکتبال در کرمانشاه برگزار شد

یکدوره کلاس منطقه ای بازآموزی داوران بسکتبال در کرمانشاه برگزار شد.به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان کرمانشاه،در این دوره آموزشی داوران رده C بسکتبال در منطقه غرب به مدت 2 روز آموزشهای لازم را فرا گرفتند.این دوره آموزشی طی روزهای 30 و 31 تیرماه به میزبانی هیات بسکتبال و گروه توسعه تحقیقات،برنامه ریزی و آموزش اداره کل تربیت بدنی استان کرمانشاه در سالن آموزش شهید هادیان کرمانشاه برگزار شد.در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهی شرکت در آن اهداء شد.

کرمانشاه قهرمان بسکتبال نوجوانان استان شد

تیم بسکتبال نوجوانان شهرستان کرمانشاه به مقام قهرمانی رقابتهای بسکتبال استان دست یافت.به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی به نقل از هیات بسکتبال، در این رقابتها که به میزبانی سالن اختصاصی بسکتبال استان در مجموعه تختی برگزار شد،پس از کرمانشاه،تیمهای جوانرود و سنقر به ترتیب دوم و سوم شدند.در پایان رقابتها نیز از سوی کمیته فنی محمد جواد صحراییان عضو تیم کرمانشاه به عنوان بهترین بازیکن کل مسابقات انتخاب شد. اعضای تیم کرمانشاه:محمد جواد صحراییان،امیرحسین مهر آیین،صابر شهرستانی،رضا داوود نوری،علی کوچک پور،علی صادقی،حسام رضایی،امیرحسین الله کرمی،امیر رضا غلامی،یاسر پرتویی،پارسا و سبحان قادری

قایقران کرمانشاهی تنها نماینده ایران در کمپ تمرینی فدراسیون جهانی قایقرانی

هیوا افضلی قایقران شایسته کرمانشاهی به عنوان بهترین قایقران رشته کانوکانادایی برای حضور در کمپ فدراسیون جهانی انتخاب شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان کرمانشاه،محسن میلاد رئیس کمیته آبهای آرام افزود: با توجه به آغاز فعالیت کانوکانادایی در سطح جهان در بخش بانوان برای آموزش قایقرانان فدراسیون جهانی اقدام به برگزاری کمپ تمرینی کرده است. وی گفت: پس از برگزاری کاپ یک و 2 برترین ها انتخاب شدند و از این نفرات هیوا افضلی از کرمانشاه به عنوان نماینده ایران برای حضور در این کمپ گزینش شد ه است. ميلاد تصریح کرد: کمپ تمرینی فدراسیون جهانی از 24 تا 29 مرداد برگزار خواهد شد.

دوچرخه سوار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی راه یافت

 

ادریس کاظمی دوچرخه سوار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی جوانان ایران در رشته سرعت و استقامت دعوت شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان کرمانشاه،این اردو به منظور آمادگی تیم ملی کشورمان جهت شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیا از 19 تیرماه آغاز گردیده است.لازم به ذکر است اردوی آمادگی تیم ملی جوانان دوچرخه سواری ایران با شرکت 21 دعوت شده به منظور کسب آمادگی لازم جهت شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیا در کمپ تیمهای ملی دوچرخه سواری ادامه خواهد یافت.