پنج ورزشکار ناشنوای کرمانشاهی به اردوی تیم های ملی دعوت شدند
پنج تن از ورزشکاران کرمانشاه به اردوهای مختلف تیمهای ملی ناشنوایان جمهوری اسلامی ایران دعوت شدند.این ورزشکاران در رشته های جودو، تکواندو و فوتسال به اردو دعوت شده اند.مهرداد صیدی، احسان زارع و دانیال پورچمنی در رشته جودو، بهنام صالحی در رشته تکواندو و ساسان گومه در رشته فوتسال دعوت شدگان به اردوهای ملی هستند. پیش از این نیز 9 کشتی گیر و دو نفر در رشته پینگ پنگ بانوان به اردوهای تیم های ملی ناشنوایان دعوت شده اند.
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و پنجم مرداد ۱۳۹۰ ساعت 10:44 توسط مهدی
|