کرمانشاه مقام پنجم بوکس قهرماني کشور را کسب کرد
در پایان نوزدهمين دوره مسابقات بوکس قهرماني کشور تیم استان کرمانشاه موفق به کسب مقام پنجم شد. به گزارش پایگاه خبری اداره کل تربیت بدنی استان کرمانشاه؛ در این مسابقات "هومن کرمی" در وزن 64 کیلو گرم موفق به کسب مدال طلا شد، "شهریار ویسی" نشان نقره وزن 75 کیلو گرم را کسب کرد و در وزن باضافه 91 کیلو گرم نیز شهریار صیدی برنز گرفت. برپایه این گزارش؛ این مسابقات با حضور 32 تيم و 238 ورزشکار از 19 تا 23 آذر به ميزباني لرستان برگزار شد، گفتنی است؛ تیم کرمانشاه با 18 امتیاز پس از تیمهای تهران با 31 امتياز، لرستان با 31 امتياز، مازندران با 24 امتياز و خراسان رضوي با 21 امتياز در جایگاه پنجم قرار گرفت.

