ورزشكار كرمانشاهي به اردوي تيم ملي قايقراني دعوت شد
از سوي فدراسيون قايقراني كشور ورزشكار كرمانشاهي به اردوي تيم ملي قايقراني در رشته اسلالوم دعوت شد.به گزارش پايگاه خبري اداره كل تربيت بدني استان كرمانشاه؛ "امير محمد فتاح پور" ورزشكار كرمانشاهي است كه به هفتمين مرحله اردوي تيم ملي قايقراني دعوت شد.برپايه اين گزارش؛ بنا به اعلام فدراسيون قايقراني اين اردو به منظور آمادگي تيم ملي جهت حضور موفق در بازيهاي آسيايي 2010 گوانجو برپا خواهد شد. گفتني است؛ اين اردو با حضور 11 ورزشكار از 6 آذر ماه به مدت يك ماه زير نظر مصطفي ثمري سرمربي تيم ملي در شهرستان دزفول برگزار مي شود.
+ نوشته شده در دوشنبه دوم آذر ۱۳۸۸ ساعت 11:17 توسط مهدی
|