حسين بابايي برای مدت چهارسال به عنوان رییس هیات سواركاري استان کرمانشاه انتخاب شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان کرمانشاه،مجمع انتخابات هیات سواركاري استان روز گذشته به ریاست مهدی گردانی مدیر کل تربیت بدنی استان کرمانشاه برگزار شد. در انتخابات این مجمع حسين بابايي با کسب 14 رای از 15 رای ماخوذه برای مدت 4 سال به عنوان رییس هیات سواركاري استان کرمانشاه انتخاب گردید.

جهانگير آقايي برای مدت چهارسال به عنوان رییس هیات دووميداني استان کرمانشاه انتخاب شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان کرمانشاه،مجمع انتخابات هیات دووميداني استان كرمانشاه روز گذشته به ریاست مهدی گردانی مدیر کل تربیت بدنی استان کرمانشاه برگزار شد. در انتخابات این مجمع جهانگير آقايي با کسب 16 رای از 16 رای ماخوذه برای مدت 4 سال به عنوان رییس هیات  دووميداني استان کرمانشاه انتخاب شد. در اين مجمع انتخاباتي مدير كل تربيت بدني استان كرمانشاه از زحمات چهار سال گذشته جهانگير آقايي تقدير كرد و براي ايشان در طول چهار سال آينده آرزوي موفقيت كرد. مهدي گرداني از حضور نايب رييس فدراسيون دووميداني جهت حضور در استان كرمانشاه تقدير كرد و افزود حضور مسئولان فدراسيون ها در استانها باعث مي شود مشكلات و دردو دل هاي ورزشكاران را از نزديك لمس كرده و به فدراسيون انتقال دهند. وي افزود؛ تمامي اعضاء هيات بايد همكاري و همراهي خود را براي پيشرفت ورزش استان داشته باشند.

اخبار کوتاه از ورزش جوانرود،تساوی هما در مقابل گسترش فولاد سهند تبریز

پایان هفته سوم و چهارم مسابقات زیر گروه فوتسال استان. به گزارش روابط عمومی اداره تربیت بدنی شهرستان جوانرود هفته سوم و چهارم مسابقات فوتسال زیر گروه استان روز جمعه مورخه ۲۰/۱۲/۸۹ به میزبانی شهرستان سنقر برگزار گردیدکه تیم مبعث جوانرود با دو پیروزی در هفته سوم و چهارم به کار خود پایان داد. هفته سوم : مبعث جوانرود ۹ ---- پروانه سرپل ۴ هفته چهارم : مبعث جوانرود ۷ --- ارشیان کرمانشاه ۳

 کسب 7 طلا و 3 نقره توسط بانوان کونگ فو کارجوانرودی در مسابقات قهرمانی استان .به گزارش روابط عمومی اداره تربیت بدنی شهرستان جوانرود مسابقات کونگ فو قهرمانی بانوان استان در کرمانشاه با در خشش بانوان کونگ فو کار جوانرود به پایان رسید تیم کونگ فو بانوان جوانرود در این مسابقات با مربیگری خانم لیلا غفوری به ۷ مدال طلا و ۳ نقره و مقام دوم تیمی دست یافت مدال طلا : ماریا عبدالقادری - سونا احمدی - دنیا عبدی - ژیان ویسی نور - ادیبه طاهری - معصومه حسینی و ندا محمدی مدال برنز : ژینو نوری - لیمو بابایی - فرزانه عبدی . تیم کونگ فو آقایان جوانرود به مقام دوم مسابقات کونگ فو قهرمانی استان دست یافت .به گزارش روابط عمومی اداره تربیت بدنی شهرستان جوانرود مسابقات قهرمانی کونگ فو استان با حضور ۱۰ تیم در کرمانشاه برگزار گردید که تیم کونگ شهرستان جوانرود با ترکیب : مسلم نیک گو - تحسین قادری - عدنان محمودی - محمد صدیق محمدی - مبین محمد خانی و مربیگری ایوب رشیدی به مقام دوم استان دست یافتند.  پایان هفته اول و دوم مسابقات زیر گروه فوتسال استان .به گزارش روابط عمومی اداره تربیت بدنی شهرستان جوانرود هفته اول و دوم مسابقات فوتسال زیر گروه استان روز دوشنبه مورخه ۱۶/۱۲/۸۹ به میزبانی شهرستان سرپل ذهاب برگزار گردیدکه تیم مبعث جوانرود با یک پیروزی و یک شکست در پایان هفته دوم به کار خود پایان داد. هفته اول : مبعث جوانرود ۷ ---- سنقر ۳ هفته دوم : مبعث جوانرود ۴ --- ماد پاوه ۵  هیات آمادگی جسمانی و ایروبیک جوانرود در ارزیابی هیات های استان سوم شد. به گزارش روابط عمومی اداره تربیت بدنی شهرستان جوانرود در ارزیابی که از هیات های آمادگی جسمانی و ایروبیک شهرستان های تابعه استان در سال ۸۹ بعمل آمد هیات آمادگی جسمانی و ایروبیک شهرستان جوانرود پس از شهرستان های کرمانشاه و اسلام آباد سوم شد تساوی تیم هما جوانرود برابر گسترش فولاد سهند در هفته و دوم به گزارش روابط عمومی اداره تربیت بدنی شهرستان جوانرود از سری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاههای کشور و در هفته بیست و دوم این پیکارها دو تیم گسترش فولاد سهند تبریز و هما جوانرود ۱۴:۰۰ در استادیوم تختی شهرستان جوانرود به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان دو تیم به نتیجه مساوی صفر بر صفر رضایت دادند

بوكسور کرمانشاهی راهي اروپا مي‌شود/پيشنهاد باشگاه اوكرايني براي جذب مظاهري

بوكسور کرمانشاهی وزن 91 كيلوگرم ايران از سوي يكي از باشگاه‌هاي اوكرايني دعوت شده است.به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان کرمانشاه، علي مظاهري كه در بازي هاي آسيايي گوانگجو به دلیل ناداوری، نتوانست مدال طلاي دوره قبل خود در دوحه را تكرار كند چند وقتي است كه از يك باشگاه اوكرايني دعوت نامه دارد. اين تيم از او خواسته است تا همراه بوكسورهايش در ليگ اروپا با حضور تيم هايي از ايتاليا، آلمان و ... شركت كند. نماينده ايران هنوز به اين تيم پاسخ نداده است و تصميم دارد مدتي را استراحت و در اين زمينه فكر كند. او كه ديگر به دلیل برخی مسایل از تیم ملی کنار کشیده است و در تيم ملي حضور ندارد در صورت تمايل براي ادامه شركت در ليگ با تيم كرمانشاه مبارزه خواهد كرد. مظاهري مدال طلاي آسيا را نيز در كارنامه دارد و در تورنمنت هاي بين المللي مختلف معمولاً عملكرد خوبي را از خود نشان مي دهد.

اردوي تيم ملي كشتي فرنگي از 6 تا 19 فروردين ماه سال 90 برگزار مي‌شود.

اردوي تيم ملي كشتي فرنگي از 6 تا 19 فروردين ماه سال 90 برگزار مي‌شود.
به گزارش روابط عمومي فدراسيون كشتي، اسامي نفرات دعوت شده به اين اردو كه در خانه كشتي تهران برگزار خواهد شد به شرح زير است:
55 كيلوگرم: حميد سوريان (تهران) محسن حاجي‌پور (مازندران) ياسين بهرامي‌پور (كرماشناه) سامان عبدولي (خوزستان) باقر توكليان (فارس)
60 كيلوگرم: اميد نوروزي (فارس) عبدالمحمد پاپي،‌ امين سوري (خوزستان) جاسم اميري (لرستان)
66 كيلوگرم: سعيد عبدولي (خوزستان) علي محمدي (تهران) عباس محب‌تاش (فارس) افشين بيابانگرد (اردبيل)
74 كيلوگرم: فرشاد عليزاده (تهران) محسن قاسمي (لرستان) هادي عليزاده (قم) مسعود رشيديان (خراسان رضوي)
84 كيلوگرم: طالب نعمت‌پور (لرستان) داود اخباري، داود عابدين‌زاده (تهران) حبيب‌اله اخلاقي (خوزستان)
96 كيلوگرم: امير علي‌اكبري (تهران) بابك قرباني (كرمانشاه) داود گيل‌نيرنگ (مازندران) مهدي علياري (تهران) محمدرضا اكبري (مازندران)
120 كيلوگرم: بشير باباجان‌زاده (مازندران) محمد قرباني (كرمانشاه) امير قاسمي منجزي، پارسا نظري، اسماعيل نظري (خوزستان)
سرمربي: محمد بنا
مربيان: جمشيد خيرآبادي (كردستان) ايرج اسفندياري‌فر (خوزستان) حميدرضا اسماعيل‌نژاد (مازندران) رسول جزيني (اصفهان)
متخصص تغذيه: دكتر امير ساسان (آذربايجان شرقي)
فيزيوتراپ: رايف بهايدينف رفتوف
ماساژور: حسين غلامزاده (تهران)

انتخابات هيأت‌هاي ورزشي استاني ورزش‌هاي دانشگاهي به پايان رسيد

پايان انتخابات در 4 استان مركزي، كرمانشاه، كرمان و گلستان انتخابات رؤساي هيأت‌هاي ورزش‌هاي دانشگاهي در 4 استان مركزي، كرمانشاه، كرمان و گلستان به پايان رسيد. به گزارش روابط عمومي فدراسيون ملي ورزش‌هاي دانشگاهي در انتخابات استان مركزي عباس صارمي از دانشگاه اراك به عنوان رئيس هيأت استان انتخاب شد. در انتخابات استان كرمانشاه شهريار عباسيان از دانشگاه رازي كرمانشاه به عنوان رئيس هيأت مشخص شد. در پايان انتخابات استان كرمان نيز دكتر كوروش قهرمان تبريزي از دانشگاه شهيدباهنر كرمان به اتفاق را به عنوان رئيس هيأت ورزشي استان انتخاب شد. و در انتخابات استان گلستان دكتر محمدتقي خورند از دانشگاه گلستان با اكثريت آراء به عنوان رئيس هيأت ورزشي استان گلستان انتخاب شد. گفتني است به جز استان گيلان، خراسان شمالي و كردستان تا امروز رؤساي هيأت‌هاي ورزشي دانشگاهي 28 استان مشخص شده‌اند.

رضا مهاجری هدایت شیرین فراز را بر عهده گرفت

رضا مهاجری هدایت تیم فوتبال شیرین فراز کرمانشاه را تا پایان رقابتهای فصل جاری رقابتهای لیگ دسته اول کشور بر عهده گرفت.به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان کرمانشاه به نقل ازسایت خبری شیرین فراز،به دنبال جدایی هادی برگی زر و پیوستن این مربی به تیم بحران زده تربیت یزد،رضا مهاجری به عنوان سرمربی جدید شیرین فراز کرمانشاه تعیین و انتخاب شد.مهاجری به عنوان دستیار اول فیروز کریمی سابقه حضور در تیمهایی چون،ابومسلم خراسان،استقلال اهواز،گسترش فولاد تبریز و داماش گیلان را در کارنامه خود دارد.مهاجری در سالهای اخیر همواره یکی از گزینه های هایت شیرین فراز بوده است.این مربی روز سه شنبه با حضور در هیات فوتبال استان کرمانشاه،قراردادش را با شیرین فراز به ثبت رسانید و با این تیم عازم بوشهر شد.

مسعود حجی زواره و نقیب زاده در تورنمنت بین المللی آلمان شرکت می کنند

2 تکواندوکار شایسته کرمانشاهی در قالب تیم ملی جمهوری اسلامی ایران به آلمان اعزام می شوند.مسعود حجی زواره و سید احسان نقیب زاده ورزشکاران ملی پوش کشورمان هستند که به همراه 12 ملی پوش دیگردر رقابتهای بین المللی آلمان شرکت خواهند نمود.به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان کرمانشاه،تورنمنت بین المللی آلمان از جمله رقابتهای رده A  جهان است که همه ساله با حضوربیش از 500 تکواندوکار برگزار می شودحميد رضا بيات، مسعود حجي زواره، يوسف كرمي، كوروش رجلي، ميثم باقري، محمد باقري معتمد، ياسين اكبر نتاج، عليرضانصر آزاداني، سعيد اميري، فرزاد عبداللهي، فرشاد فروغي كيا، داود عبدالرضايي، سيد احسان نقيب زاده، مجيد رجبي، بهنام بيات و جلال خدامي در بخش مردان و با هدايت رضا مهماندوست به عنوان سرمربي، بيژن مقانلو و مجيد افلاكي به عنوان مربيان راهي اين رقابت ها مي شود. در بخش بانوان هم نيره رستمي، سيده فاطمه نعمتي، سمانه شش پري، راحله آسماني، سوسن حاجي پور، پريسا فرشيدي، دينا پوريونس، فاطمه روحاني و سارا خوش جمال فكري به عنوان بازيكن، جانگ يونگ جانگ به عنوان سرمربي و روشنك حسيني به عنوان سرپرست به اين رقابت ها اعزام مي شوند.

10 وزنه بردار به اردوی تیم ملی دعوت شدند /رستمی و کیا قدمی دعوت شدند

سرمربی تیم‌های ملی وزنه برداری ایران 10 وزنه بردار را برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا به اردو دعوت کرد. به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان کرمانشاه،کوروش باقری 10 وزنه بردار را برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا معرفی کرد.برپایه این گزارش، مجید عسگری در 56 کیلوگرم، مرتضی رضاییان در 69 کیلوگرم، کیانوش رستمی و سهراب مرادی در 85 کیلوگرم، کیا قدمی و یاسین باقری در 94 کیلوگرم، حامد مجیدی و یاسر دادوند در 105 کیلوگرم و بهداد سلیمی و بهادر مولایی در فوق سنگین، 10 وزنه برداری هستند که ترکیب نهایی تیم ملی وزنه برداری کشورمان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا از میان آنها مشخص خواهد شد.رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا از 16 تا 29 فروردین ماه سال 90 در "تانگ لینگ" چین برگزار می شود و کوروش باقری تا قبل از اعزام تیم ملی کشورمان به چین، اسامی هشت وزنه بردار نهایی را برای کنفدراسیون وزنه برداری آسیا ارسال خواهد کرد.گفته می شود کیانوش رستمی به دلیل آسیب دیدگی جدی در کتف خود قادر به همراهی تیم ملی کشورمان در رقابتهای آسیایی نخواهد بود.

داریوش سلطانی برای 4 سال دیگر ابقاء شد/خانه دوم بوکس کرمانشاه سال 90 به بهره برداری می رسد

با برگزاری مجمع انتخابات،داریوش سلطانی برای 4 سال دیگر در ریاست هیات بوکس استان کرمانشاه ابقا شد.به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان کرمانشاه،مجمع انتخابات هیات بوکس استان کرمانشاه به ریاست احمد ناطق نوری رییس فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران،روز سه شنبه برگزار شد.در این مجمع داریوش سلطانی رییس این هیات با کسب 16 رای از 16 رای ماخوذه برای 4 سال دیگر در پست ریاست هیات بوکس استان کرمانشاه ابقا شد.کیوان غلامی دیگر کاندیدای این پست قبل از انجام رای گیری از حضور در انتخابات انصراف و به نفع سلطانی کنار کشید.رییس فدراسیون بوکس پس از برگزاری انتخابات اظهار داشت:کرماشناه از قطب های بوکس کشور است و برای فدراسیون از اهمیت بسیار بالایی برخور دار است.وی افزود:حضور مجدد سلطانی در این سمت مایه دلگرمی جامعه بوکس استان خواهد شد.همچنین مهدی گردانی مدیر کل تربیت بدنی استان کرمانشاه نیز در این مجمع  اظهار داشت:بوکس کرمانشاه در سالهای اخیر همواره یکی از استانهای موفق و برتر کشور بوده است.وی افزود:ما به دنیال سهیمه های بیشتر از تیمهای ملی بوکس هستیم و هیات باید برنامه ریزی آینده خود را برای نیل به این هدف طراحی نماید.گردانی افزود:حضور رییس فدراسیون بوکس در مجمع انتخابات کرمانشاه،علیرغم مشغله های فراوان،نشاندهنده اهمیت و جایگاه بسیار بالای بوکس این استان در ورزش کشور است.مدیر کل تربیت بدنی استان کرمانشاه در ادامه از تکمیل خانه دوم بوکس استان کرمانشاه در سال 90 خبر داد .همچنین در این مجمع مقرر شد از سوی فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران،تیم منتخب بوکس استان کرمانشاه در سال 90 به یکدوره مسابقات بوکس بین المللی اعزام شود.

رییس فدراسیون بوکس:کرمانشاه معدن ناب بوکس است

رییس فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران از کرمانشاه به عنوان معدن ناب بوکس ایران نام برد.به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان کرمانشاه احمد ناطق نوری در کرمانشاه گفت:این استان یکی از استانهای خوب و موفق کشور در زمینه بوکس است و برای فدراسیون از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.وی افزود:کرمانشاه پس از تثبیت موقعیت خود در بوکس کشور امروز آماده توسعه و پیشرفت بیشتر است و هم فدراسیون و تربیت بدنی استان این کمک را خواهند کرد تا بوکس کرمانشاه همچنان در اوج قله باقی بماند.رییس فدراسیون بوکس تاکید نمود:با ظرفیتهای فعلی بوکس کرمانشاه این استان تا سالهای متمادی می تواند همچنان به عنوان قطب مهم بوکس کشور جایگاه خود را حفظ نماید.ناطق نوری،جوانگرایی در عرصه بوکس را یک ضرورت عنوان کرد و اظهار داشت:جوانگرایی فرایند پشتوانه سازی برای آینده بوکس است و باید در تمامی حوزه ها،از جمله ورزشکاران و داوری به این مسئله روی آورد.رییس فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران در ادامه،توجه و حمایتهای مدیرکل تربیت بدنی استان کرمانشاه از رشته بوکس را ستود و اظهار داشت:پیگیری و خواست تربیت بدنی در توسعه و موفقیت بوکس کرمانشاه با ارزش و شایسته تقدیر است.وی همچنین آموزش را جزء اصلی برای تداوم بیشتر بوکس کرمانشاه اعلام کرد و تاکید نمود:باید همواره به سوی آموزش بیشتر اعضای جامعه بوکس پیش برویم.ناطق نوری در پایان اظهارات خود بر ضرورت حفظ وحدت و همدلی در این رشته ورزشی تاکید نمود.

یاسین بهرامی پور به مقام نخست وزن 55 کیلوگرم دست یافت

یاسین بهرامی پورکشتی گیر شایسته کرمانشاهی،در نخستین روز رقابتهای کشتی بین المللی جام یادگار امام(ره) با شکست کانیبک ژولچوبیکوف از قرقیزستان به مقام نخست وزن 55 کیلوگرم مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) دست یافت.به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان کرمانشاه، نتایج دیدارهای فینال و رده بندی وزن 55 کیلوگرم به شرح زیر است:یاسین بهرامی پور (ایران- برنده) – کانیبیک ژولچوبیکوف (قزاقستان) (4- صفر * صفر- 2 * 3- 1)

 دیدارهای رده بندی:سامان عبدولی (ایران- برنده) – رابرت خیراخوسیان (ارمنستان) (1- صفر * 1- صفر) برهان احمداف (آذربایجان- برنده)- 1- صفر- 1 – رشید بونیاتوف (آذربایجان) (1- صفر * صفر-1 * 1- صفر) بر این اساس رده بندی وزن 55 کیلوگرم به شرح زیر است:

1- یاسین بهرامی پور (ایران) 2- کانیبیک ژولچوبیکوف (قزاقستان) 3- سامان عبدولی (ایران) و برهان احمداف (آذربایجان) 5- رابرت خیراخوسیان (ارمنستان) و رشید بونیاتوف (آذربایجان)

احسان امینی به مسابقات جهانی مخاچ کالا اعزام میشود

کشتی گیر وزن ۸۴ کیلوگرم کرمانشاه به مسابقات جام جهانی  کشتی آزاد روسیه اعزام می شود.امینی در مسابقات قهرمانی کشور به مقام قهرمانی دست یافته  و به عنوان فنی ترین کشتی گیر کشور انتخاب شده بود .به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان کرمانشاه به نقل از هیات کشتی استان کرمانشاه،وی همچنین در جام جهان پهلوان تختی با  پیروزی بر بزرگانی همچون  احسان لشگری ملی پوش اسبق این وزن در مسابقات جهانی و آسیائی  اقتدار خود را به مربیان تیم ملی نشلن داد و صاحب دوبنده تیم ملی در مسابقات جام جهانی که ۲۷ و ۲۸ اسفند  در ماخاچ کالا روسیه شد.

ترکیب نهایی تیم ایران در این رقابتها به شرح زیر است:

55 كيلوگرم: حسن رحيمي- ياسر حيدرقلي‌نژاد

60 كيلوگرم: عباس دباغي- مصطفي آقاجاني

66 كيلوگرم: مصطفي حسين‌خاني- محمد يوسفي

74 كيلوگرم: صادق گودرزي- حسن طهماسبي

84 كيلوگرم: احسان اميني- حسن رحیمی

96 كيلوگرم: رضا يزداني- عباس طحان

120 كيلوگرم: محمدرضا آذرشكيب- كميل قاسمي

مدير فني تيم ملي: محمدعلي صنعتكاران

سرمربي: غلامرضا محمدي

رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد روزهای 28 و 29 اسفندماه و با حضور ده تیم برتر دنیا در شهر ماخاچ کالا جمهوری داغستان روسیه برگزار می شود.

سید قاسم جاسمی رییس هیات تیر و کمان استان کرمانشاه شد

سید قاسم جاسمی به عنوان رییس جدید هیات تیر و کمان استان کرمانشاه،برای مدت 4 سال انتخاب شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان کرمانشاه،در مجمع انتخابات این هیات که به ریاست مهدی گردانی مدیرکل تربیت بدنی استان کرمانشاه و با حضور نماینده فدراسیون تیر و کمان برگزار شد،سید قاسم جاسمی تنها کاندیدای احراز پست ریاست هیات تیر و کمان، با کسب 12 رای از 14 رای ماخوذه به عنوان رییس جدید این هیات برای 4 سال آینده انتخاب شد.در ابتدای این مجمع جاسمی به بیان برنامه های خود برای توسعه کمی و کیفی هیات پرداخت.مدیر کل تربیت بدنی استان کرمانشاه در این مجمع با اشاره به توفیقات ورزش استان در 3 سال اخیر اظهار داشت:کسب این موفقیتها و قرار گرفتن در رتبه استان برتردر سالهای 86 تا 88 نشان دهنده وحدت و همدلی جامعه ورزش است.مهدی گردانی افزود:تیرو کمان استان کرمانشاه،در صورت توجه بیشتر فدراسیون از قابلیتهای بالایی برخوردار است و می تواند در صورت حمایت سهم ارزنده ای در پرورش ملی پوشان این رشته داشته باشد.وی افزود:به هر میزانی که فدراسیون به هیات تیر و کمان کرمانشاه کمک نماید،تربیت بدنی تا 3 برابر آن به این هیات اختصاص خواهد داد.گردانی در ادامه از احداث خانه تیر و کمان در سال آینده خبر داد و اظهار داشت:تربیت بدنی این آمادگی را دارد تا در صورت تامین تجهیزات لازم،خانه تیر و کمان استان را راه اندازی نماید.