رییس فدراسیون بوکس:کرمانشاه معدن ناب بوکس است
رییس فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران از کرمانشاه به عنوان معدن ناب بوکس ایران نام برد.به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان کرمانشاه احمد ناطق نوری در کرمانشاه گفت:این استان یکی از استانهای خوب و موفق کشور در زمینه بوکس است و برای فدراسیون از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.وی افزود:کرمانشاه پس از تثبیت موقعیت خود در بوکس کشور امروز آماده توسعه و پیشرفت بیشتر است و هم فدراسیون و تربیت بدنی استان این کمک را خواهند کرد تا بوکس کرمانشاه همچنان در اوج قله باقی بماند.رییس فدراسیون بوکس تاکید نمود:با ظرفیتهای فعلی بوکس کرمانشاه این استان تا سالهای متمادی می تواند همچنان به عنوان قطب مهم بوکس کشور جایگاه خود را حفظ نماید.ناطق نوری،جوانگرایی در عرصه بوکس را یک ضرورت عنوان کرد و اظهار داشت:جوانگرایی فرایند پشتوانه سازی برای آینده بوکس است و باید در تمامی حوزه ها،از جمله ورزشکاران و داوری به این مسئله روی آورد.رییس فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران در ادامه،توجه و حمایتهای مدیرکل تربیت بدنی استان کرمانشاه از رشته بوکس را ستود و اظهار داشت:پیگیری و خواست تربیت بدنی در توسعه و موفقیت بوکس کرمانشاه با ارزش و شایسته تقدیر است.وی همچنین آموزش را جزء اصلی برای تداوم بیشتر بوکس کرمانشاه اعلام کرد و تاکید نمود:باید همواره به سوی آموزش بیشتر اعضای جامعه بوکس پیش برویم.ناطق نوری در پایان اظهارات خود بر ضرورت حفظ وحدت و همدلی در این رشته ورزشی تاکید نمود.