10 وزنه بردار به اردوی تیم ملی دعوت شدند /رستمی و کیا قدمی دعوت شدند
سرمربی تیمهای ملی وزنه برداری ایران 10 وزنه بردار را برای شرکت در رقابتهای قهرمانی بزرگسالان آسیا به اردو دعوت کرد. به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان کرمانشاه،کوروش باقری 10 وزنه بردار را برای شرکت در رقابتهای قهرمانی بزرگسالان آسیا معرفی کرد.برپایه این گزارش، مجید عسگری در 56 کیلوگرم، مرتضی رضاییان در 69 کیلوگرم، کیانوش رستمی و سهراب مرادی در 85 کیلوگرم، کیا قدمی و یاسین باقری در 94 کیلوگرم، حامد مجیدی و یاسر دادوند در 105 کیلوگرم و بهداد سلیمی و بهادر مولایی در فوق سنگین، 10 وزنه برداری هستند که ترکیب نهایی تیم ملی وزنه برداری کشورمان برای حضور در رقابتهای قهرمانی بزرگسالان آسیا از میان آنها مشخص خواهد شد.رقابتهای وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا از 16 تا 29 فروردین ماه سال 90 در "تانگ لینگ" چین برگزار می شود و کوروش باقری تا قبل از اعزام تیم ملی کشورمان به چین، اسامی هشت وزنه بردار نهایی را برای کنفدراسیون وزنه برداری آسیا ارسال خواهد کرد.گفته می شود کیانوش رستمی به دلیل آسیب دیدگی جدی در کتف خود قادر به همراهی تیم ملی کشورمان در رقابتهای آسیایی نخواهد بود.