تيم نجات غريق كرمانشاه به مسابقات كشوري اعزام شد
روز گذشته (1 آذر ماه) تيم نجات غريق استان كرمانشاه به مسابقات قهرماني كشور اعزام شد.به گزارش پايگاه خبري اداره كل تربيت بدني استان كرمانشاه؛ مسابقات نجات غريق قهرماني كشور از فردا در جزيره قشم برگزار خواهد شد.برپايه اين گزارش؛ محمد محبوب، مهدي حقي، مهرداد احمدياني، مهيار درايت و سعيد اكبري به عنوان ورزشكار، علي سكوتي و مجتبي زاهدي به عنوان مربي و سرپرست اعضاء اعزامي تيم نجات غريق استان كرمانشاه را تشكيل مي دهند.گفتني است؛ ماه گذشته پيمان جاويدان به مدت 4 سال ديگر به عنوان رييس نجات غريق استان كرمانشاه انتخاب شد.
+ نوشته شده در دوشنبه دوم آذر ۱۳۸۸ ساعت 11:19 توسط مهدی
|