تيم كرمانشاه در رقابتهاي رزمي فول كنتاكت كيك بوكسينگ قهرماني كشور در سه رده سني در سكوي اول ايستاد.  اين پيكارها كه با شركت 18 تيم و رقابت 260 رزمي كار در سالن ورزشي غدير سمنان جريان داشت جمعه شب با شناخت تيمها و افراد برتر در رده هاي سني نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سمنان پايان يافت. در رده نوجوانان كرمانشاه در سكوي اول ايستاد و تيمهاي يزد و تهران دوم و سوم شدند. در قسمت انفرادي اين مسابقات پژمان نجفي از كرمانشاه، علي حسن بيگي از كرمانشاه، پوريا نجفي از كرمانشاه، محمد شغالايي از يزد، علي زارانچي از تهران، ياسين مرادي از كرمانشاه، مجتبي كريمي از يزد، امير حسين گودرزي از تهران، محمد زاده گرمي از البرز و امير حسين كريمي از كرمانشاه در سكوي اول ايستادند. در رقابتهاي رده جوانان نيز پس از كرمانشاه تيمهاي اردبيل و يزد دوم و سوم شدند. در اين رده نيز محمدجعفر ضيغمي از خوزستان، اميد نجفي از كرمانشاه، امير حسين رجبياني از يزد، آدين مرتضي پور از مازندران، وهاب رستمي از كرمانشاه، ميثم باكو از كرمانشاه، سجاد كرمي از اردبيل، مهدي بيجان از آذربايجان شرقي و سعيد كرد از البرز عنوان اول را به خود اختصاص دادند. همچنين در رده سني بزرگسالان كرمانشاه عنوان اول را كسب كرد و تيمهاي قزوين و سمنان دوم و سوم شدند. در اين رده محسن نصرتي از اردبيل، پوريا پارسيان آرا از تهران، سعيد نورالهي از كرمانشاه، مهدي نجاري از سمنان، كامبيز عبدالهي از قزوين، نيكنام حق پرست از مازندران، حميد رضا قاجار از قزوين و اشكان اعلايان از آذربايجان شرقي عنوان برتر را كسب كردند.