یکدوره کلاس منطقه ای بازآموزی داوران بسکتبال در کرمانشاه برگزار شد.به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان کرمانشاه،در این دوره آموزشی داوران رده C بسکتبال در منطقه غرب به مدت 2 روز آموزشهای لازم را فرا گرفتند.این دوره آموزشی طی روزهای 30 و 31 تیرماه به میزبانی هیات بسکتبال و گروه توسعه تحقیقات،برنامه ریزی و آموزش اداره کل تربیت بدنی استان کرمانشاه در سالن آموزش شهید هادیان کرمانشاه برگزار شد.در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهی شرکت در آن اهداء شد.