کلاس بازآموزی داوران بسکتبال در کرمانشاه برگزار شد
یکدوره کلاس منطقه ای بازآموزی داوران بسکتبال در کرمانشاه برگزار شد.به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان کرمانشاه،در این دوره آموزشی داوران رده C بسکتبال در منطقه غرب به مدت 2 روز آموزشهای لازم را فرا گرفتند.این دوره آموزشی طی روزهای 30 و 31 تیرماه به میزبانی هیات بسکتبال و گروه توسعه تحقیقات،برنامه ریزی و آموزش اداره کل تربیت بدنی استان کرمانشاه در سالن آموزش شهید هادیان کرمانشاه برگزار شد.در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهی شرکت در آن اهداء شد.
+ نوشته شده در شنبه یکم مرداد ۱۳۹۰ ساعت 15:9 توسط مهدی
|