تیم بسکتبال نوجوانان شهرستان کرمانشاه به مقام قهرمانی رقابتهای بسکتبال استان دست یافت.به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی به نقل از هیات بسکتبال، در این رقابتها که به میزبانی سالن اختصاصی بسکتبال استان در مجموعه تختی برگزار شد،پس از کرمانشاه،تیمهای جوانرود و سنقر به ترتیب دوم و سوم شدند.در پایان رقابتها نیز از سوی کمیته فنی محمد جواد صحراییان عضو تیم کرمانشاه به عنوان بهترین بازیکن کل مسابقات انتخاب شد. اعضای تیم کرمانشاه:محمد جواد صحراییان،امیرحسین مهر آیین،صابر شهرستانی،رضا داوود نوری،علی کوچک پور،علی صادقی،حسام رضایی،امیرحسین الله کرمی،امیر رضا غلامی،یاسر پرتویی،پارسا و سبحان قادری