با هدف ارتقاء سطح آمادگي تيم قايقراني استان براي حضور در مسابقات كشوري، اردوي آمادگي تيم قايقراني استان در سد شهداء سنقر در حال برگزاري است. به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان کرمانشاه،اين اردو به مدت 20 روز از تاريخ سيزدهم مرداد ماه با حضور هشت قايقران كه سه نفر از آنها خانم هستند، شروع شده است. در اين اردوي آمادگي از سرابی مربي تيم ملي قايقراني ايران براي آموزش ورزشكاران استفاده شده است. وجود آب و هواي خنك در اين فصل از سال و وسعت مناسب درياچه سد شهداء سنقر و ساير امكانات مناسب دليل انتخاب اين منطقه براي اردوي آمادگي تیمهای مختلف و حتی ملی است.