مسابقات جهانی مسکو/ برادران قربانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شدند
مرحله جدید اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابتهای جهانی مسکو با حضور 2 قهرمان کرمانشاهی کشتی فرنگی از روز 13 مرداد آغاز می شود .به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان کرمانشاه، مرحله جدید اردوی تیم ملی کشتی فرنگی به منظور حضور در رقابتهای جهانی مسکو و بازیهای آسیایی گوانگژو طی روزهای 13 تا 24 مردادماه در خانه کشتی تهران برگزار میشود. - اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی به شرح زیر است: 55 کیلوگرم: حمید سوریان و محمد فقیری (تهران)، سامان عبدولی و محمد حاتمی (خوزستان) و محسن حاجیپور (مازندران) 60 کیلوگرم: امید نوروزی (فارس)، جاسم امیری (لرستان)، علی ذکاییمهر (خوزستان) و ابوذر نورزاده (کرج) 66 کیلوگرم: سعید عبدولی (خوزستان)، علی محمدی (تهران)، افشین بیابانگرد (اردبیل) و محسن قاسمی (لرستان) 74 کیلوگرم: فرشاد علیزاده (تهران)، مهدی محمدی (کرج)، کمال محمدعلیزاده (فارس) و هادی علیزاده (قم) 84 کیلوگرم: طالب نعمتپور (لرستان)، داود عابدینزاده و داود اخباری (تهران)، حبیباله اخلاقی (خوزستان) و سامان طهماسبی (کردستان) 96 کیلوگرم: امیر علیاکبری و شهاب قورهجیلی (تهران) بابک قربانی (کرمانشاه) و محمدرضا اکبری (مازندران)120 کیلوگرم: محمد قربانی (کرمانشاه)، بشیر باباجانزاده (مازندران)، امیر قاسمی منجزی و پارسا نظری (خوزستان) رقابتهای کشتی قهرمانی جهان روزهای 15 تا 23 شهریورماه در شهر مسکو پایتخت روسیه برگزار خواهد شد.