مرحله مقدماتي مسابقات واليبال جوانان منطقه سه كشور كه از چهارشنبه شب هفته گذشته در سالن دو هزار نفري مجموعه ورزشي شهداي پنجم مرداد اراك آغاز شده است، با صدرنشيني كرمانشاه ادامه يافت. در اين مسابقات 10 تيم از استانهاي مختلف به صورت دوره اي و به مدت يك هفته با نظارت هيات واليبال استان مركزي به رقابت مي پردازند كه تيم كرمانشاه تا روز پاياني با چهار برد متوالي صعود خود را به جمع هشت تيم مرحله پاياني اين رقابت ها قطعي كرده است.